HR Direct is a search and selection career partner operating in Czech Republic

Finance Controller

Pro mezinárodní společnost, lídra ve svém oboru v ČR hledáme pro oblast farmacie a logistiky vhodného profesionála pro pozici do centrály do Prahy jako posilu stávajícího týmu.

FINANCIAL CONTROLLER
NÁPLŇ PRÁCE:
• komplexní finanční controlling se zaměřením na náklady společnosti v rámci ČR s reportinkem do SRN
• pestrá náplň práce od rutinních kontrolních činností až po finální výstupy pro top management a mateřskou společnost
• spolupráce při zpracování měsíčních závěrek celé firemní skupiny
• měsíční reporting dle požadavků zahraniční matky
• zpracování měsíčních výsledků společností na úrovni manažerského účetnictví, tvorba reportů IFRS, statistik, podkladů pro management
• spolupráce na přípravě, kontrole, zpracování, koordinaci a konsolidaci hospodářských plánů a forecastů společnosti
• vyhodnocování a zdůvodňování odchylek skutečnost / plán, navrhování úsporných opatření
• zodpovědnost za agendu controllinku v oblasti investic a reporting managementu a implementace BI
• ad-hoc analýzy dle požadavků managementu
• součástí agendy je rovněž zpracování měsíčních závěrek, forecastů a plánů dalších menších společností skupiny

POŽADUJEME:
• VŠ ekonomického směru
• zkušenosti (3-5 let) ideálně s nákladovým controllingem. Reporting Manažerovi controllinku
• zkušenosti s korporátním prostředím velkoobchodní nebo výrobní společnosti výhodou, případně praxe v logistické nebo farmaceutické či FMCG společnosti
• aktivní znalost AJ na pracovní úrovni
• velmi dobrá znalost práce na PC (zejména MS Excel)
• znalost SAP (CO, FI modulů) výhodou, není striktní
• dobrá orientace v účetnictví a podnikové ekonomii
• pozitivní vztah k číslům, analýzám a k práci s větším objemem dat
• dobré komunikační schopnosti (komunikace s širokým spektrem kolegů a oddělení)
• samostatnost, schopnost rychle se učit, zodpovědnost, pečlivost, proaktivita, logické myšlení, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, zaměření na detail, time management, schopnost určit priority a přicházet s řešeními

NABÍZÍME:
• zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti (jedničce na českém trhu) s možností profesní expanze
• odpovídající finanční ohodnocení
• možnost přinést a prosadit nové myšlenky a nabité zkušenosti, změnit/vylepšit zaběhlé procesy
• firemní benefity (notebook, mobilní telefon, kafeterie, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, el. stravenky, stravování v místě výkonu práce, firemní akce, jazykové kurzy, BENU léková karta, nákupy za velkoobchodní ceny a další)
• možnost odborného rozvoje a kariérního růstu
• práci v mladém, přátelském kolektivu
• samostatnou a zodpovědnou pozici

Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Šámalova 1254, Mladá Boleslav 293 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, příspěvek na vzdělání, individuální rozvržení pracovní doby

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá), Němčina (mírně pokročilá)

Zadavatel

HR Direct s.r.o.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení.

Kontakt

HR Direct s.r.o.
Jaromíra Hušková
Telefon: 723 673 339

O firmě

obchodní firma: HR Direct s.r.o.
sídlo: Šámalova 1254, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27620611, DIČ: CZ27620611
bankovní spojení, č.účtu: 2151789036/5500
zastoupená/jednající: Mgr. Jaromírou Huškovou, jednatelkou společnosti
Společnost zapsaná v OR vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 119443

Facebook